Spoločnosť Mattel predáva Barbie aj herné konzoly Fisher-Price už od roku 1945. V Česku a na Slovensku sa však ešte len rozbieha a chýbajú jej recenzie, webové stránky a prehľad o tom, čo si domáci kupujúci skutočne myslia. Po dôkladnej konzultácii sme preto vybrali vhodných testerov a vytvorili dotazník s 15 položkami, ktorý sme spolu s výrobkami rozposlali po celej krajine. Výsledok predčil naše očakávania - vrátilo sa nielen veľké množstvo informatívnych recenzií, ale aj niekoľko tisícov vyplnených dotazníkov. Po ich prečítaní spoločnosť Mattel doslova zažila pocit prezretia a údaje okamžite aplikovala na všetky aspekty svojej predajnej stratégie. Okrem toho získala z textov recenzií cennú spätnú väzbu, ktorá ju okrem iného podnietila k úprave niektorých produktov.
Celkovo bolo testovaných 16 produktov, 14 v Česku a 2 na Slovensku.
Niektoré z nich obsahovali až 15 otázok, ktoré klientovi poskytli obrovské množstvo informácií.
Všetky testované výrobky mali pozitívnu odozvu.
Testeri nebrali písanie recenzií na ľahkú váhu.