Tisíce odpovedí: z testovania si spoločnosť Mattel odniesla recenzie a vhľad do myslenia zákazníkov

Spoločnosť Mattel predáva Barbie aj herné konzoly Fisher-Price už od roku 1945. V Česku a na Slovensku sa však ešte len rozbieha a chýbajú jej recenzie, webové stránky a prehľad o tom, čo si domáci kupujúci skutočne myslia. Po dôkladnej konzultácii sme preto vybrali vhodných testerov a vytvorili dotazník s 15 položkami, ktorý sme spolu s výrobkami rozposlali po celej krajine. Výsledok predčil naše očakávania - vrátilo sa nielen veľké množstvo informatívnych recenzií, ale aj niekoľko tisícov vyplnených dotazníkov. Po ich prečítaní spoločnosť Mattel doslova zažila pocit prezretia a údaje okamžite aplikovala na všetky aspekty svojej predajnej stratégie. Okrem toho získala z textov recenzií cennú spätnú väzbu, ktorá ju okrem iného podnietila k úprave niektorých produktov.


16

Testovaní

Celkovo bolo testovaných 16 produktov, 14 v Česku a 2 na Slovensku.


6 433

Vyplnených dotazníkov

Niektoré z nich obsahovali až 15 otázok, ktoré klientovi poskytli obrovské množstvo informácií.


4,4

Priemerné hodnotenie

Všetky testované výrobky mali pozitívnu odozvu.


97 %

Návratnosť recenzií

Testeri nebrali písanie recenzií na ľahkú váhu.


Recenzie umiestnené na:

152

recenzií

152

recenzií

152

recenzií

30

recenzií

30

recenzií

30

recenzií

Známa značka na novom trhu: bez testovania to nepôjde!

S predajcom hračiek Mattel sme riešili základné problémy každého podniku - mal málo recenzií, slabú predstavu o brandovom word of mouth a nedostatočný vhľad do mysle zákazníka. Preto sme okrem bežného testovania produktov vytvorili aj dotazník s 15 otázkami, ktorý mali kupujúci vyplniť. Výsledok? Dych vyrážajúci.

Vyše 6000 dotazníkov a stovky recenzií plných informácií

Vrátilo sa neuveriteľných 6433 dotazníkov. Spolu s recenziami to obrátilo obchodné myslenie spoločnosti Mattel naruby - údaje okamžite použila prakticky na každý aspekt stratégie svojej značky, od umiestnenia produktov až po PR. Pocit, že klienti môžu značke "vidieť do hlavy", konečne umožnil značke splniť ich želania na 100 %. Vďaka obsahu recenzií zvýši svoju dôveryhodnosť a dokonca prišla na nedostatok jedného z produktov. Teraz už vedia, ako ho napraviť a začať na úplne novej úrovni. Pre nás absolútne skvelý výsledok!

Mattel

Mattel je americký výrobca hračiek, ktorý pôsobí v 40 krajinách a svoje výrobky predáva vo viac ako 150 krajinách. Medzi jeho značky patria Fisher-Price, Barbie, Hot Wheels alebo Matchbox.
odkaz na web

IPG Mediabrands CZ s.r.o.

Skupina 13 000 mediálnych a marketingových odborníkov vo viac ako 130 krajinách, ktorej hlavným cieľom sú klienti, poradenstvo a komunita a ktorej poslaním je zabezpečiť klientom víťazstvo na trhu.
odkaz na web

Vyjadrenie klienta:

Išli sme si pre recenzie, ale najväčším prekvapením boli informácie z dotazníkov. Dozvedeli sme sa, ako rodičia rozmýšľajú o kúpe hračiek. Recenzie sú kľúčom k rozhodovaniu spotrebiteľov spoločnosti Mattel na stránke predajcu. Pretože pre ľudí je najsilnejšia recenzia na nezávislom porovnávači. Má úplne inú výpovednú hodnotu. Testujúci neboli známi ani známi známych. Sú tam myšlienky ľudí, ktorých v spoločnosti Mattel nepoznajú. Dotazníky sa zasa dajú výborne využiť na marketingové účely a vývoj produktu. My aj klient sme boli so spoluprácou veľmi spokojní. Budeme v nej pokračovať.

Karolina Mendlová

Senior Digital Media Buyer, MEDIABRANDS

Vyjadrenie Testuj.to:

Dotazníky boli pre spoločnosť Mattel obrovskou pridanou hodnotou, čo nás v Testuj.to veľmi teší, pretože sa už dlho snažíme ukázať, že spolupráca s nami nie je len o overených recenziách na Heureke. Samozrejme, nič to nemení na tom, že kvalita recenzií a tiež ich zaručené množstvo je pre nás prioritou. Myslím, že sa nám podarilo naplniť oba faktory.

Pavlína Žabková

Head of Project & Customer Success Management
Michaela Antikainen

“Zistite, ako vám s Testuj.to môžeme pomôcť”

Michaela Antikainen - Sales Development Representative Testuj.to
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram