Testovanie s mikroinfluencermi ako skvelý doplnok marketingovej stratégie

Testovanie tovaru nemusí byť len spôsobom, ako v relatívne krátkej dobe nazbierať hromadu autentických recenzií. Skvele sa hodí aj ako doplnok už fungujúcej marketingovej stratégie.

Rovnakú víziu mala aj agentúra Fuse, ktorá chcela svoje portfólio služieb obohatiť o ďalšiu vhodnú aktivitu. Agentúra sa preto spojila s Testuj.to, aby pre svojho klienta preverila testovanie s mikroinfluencermi.


3

Počet klientov

Testovanie s mikroinfluencermi si vyskúšali 3 klienti od FUSE.


22

Počet otestovaných produktov

Testovali sme spotrebiče od LG, tlačiarne HP a mačacie krmivo Shelma.


3290

Počet prihlášok

Štyri testovacie kampane a ohromný záujem testerov.


440

Celkový počet recenzií

Testeri a testerky sa snažili.


Recenzie umiestnené na:

303

recenzií

331

recenzií

28

recenzií

U drahších produktov recenzie rozhodujú

Medzi klientami agentúry Fuse sa často objavujú známe značky ponúkajúce drahšie produkty či služby. Títo klienti majú ucelenejšiu marketingovú stratégiu a pravidelne prichádzajú s inovatívnymi produktami, ktoré zákazníci ešte nepoznajú a na trh ešte len dorazia. Práve to sú vhodní kandidáti pre generovanie recenzií. Preto sa Fuse rozhodla pre vyslanie vybraných produktov ku dverám našich testeriek a testerov.

Testerkami boli tentokrát podnikateľky

Kampaň testovania tlačiarní HP, elektronických spotrebičov od LG a krmiva pre mačky Shelma s mikroinfluencermi z radov podnikateliek dokázala, že u drahších produktov recenzie rozhodujú. Vďaka spolupráci s Testuj.to teraz môžu ponúknuť svojim klientom bohatšie možnosti pri tvorbe obsahovej stratégie v podobe objektívnej spätnej väzby, ktorú zákazníci toľko vyhľadávali.

Fuse

Agentúra Fuse vytvára pre známe značky relevantný obsah a vymýšľa spôsoby, ako sa pred zákazníkmi zviditeľniť.
odkaz na web

Vyjadrenie klienta:

"Pre našich klientov hľadáme unikátne cesty, ako ich značku prepojiť so zaujímavým obsahom a riešenie im pripravovať na mieru. Najmä pri produktoch, ktoré novo vstupujú na český trh alebo sú na ňom iba krátko, sa nám pri tvorbe obsahových stratégií a ich presnom zacielení osvedčilo využiť objektívnu spätnú väzbu v podobe recenzií skutočných zákazníkov. Práve tie bývajú veľmi vyhľadávané a pro kúpu často rozhodujúce. Naša spolupráca s Testuj.to na príklade testovania tlačiarní s mikroinfluencermi z radov podnikateliek potvrdila, že táto forma môže byť ďalšou z možností, ako zákazníkom našich klientov uľahčiť rozhodovací proces a rozšíriť tak i naše portfólio marketingových aktivít. Ďakujeme tímu Testuj.to za príjemnú spoluprácu a profesionálnu prezentáciu výsledkov."

Kamila Pacula

Digital creative strategist

Vyjadrenie Testuj.to:

"Testovanie s agentúrou FUSE jasne ukázalo, že generovanie online recenzií môže skvelo poslúžiť i len ako doplnok komplexnej marketingovej kampane. Vďaka bezchybnej komunikácii z oboch strán a testovaniu s našimi vernými microinfluencermi teraz môže FUSE obohatiť svoje portfólio o ďalšiu marketingovú aktivitu s pridanou hodnotou. Kamil, veľmi ďakujem za skvelú spoluprácu a verím, že spolu zrealizujeme veľa ďalších kampaní."

Pavlína Žabková

Community Senior Account Manager
Michaela Antikainen

“Zistite, ako vám s Testuj.to môžeme pomôcť”

Michaela Antikainen - Sales Development Representative Testuj.to
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram