Testovanie autokamery NAVITEL zvýšilo predaj o desiatky percent

50 testerov-geekov, 191 kvalitných recenzií, 100% odporúčanie a 30% nárast predaja. Toto si z nášho testovania odniesol výrobca autokamier NAVITEL. Hoci predáva po celom svete, v Českej republike sa dlho nedokázal zviditeľniť. Teraz má vďaka množstvu recenzií príležitosť zmeniť situáciu pomocou účinného review marketingu. Okrem toho získala cennú spätnú väzbu od používateľov. Ocenila tiež možnosť vybrať si testerov na mieru z celkového počtu 796 registrovaných používateľov. Pozrime sa na priebeh celého testovania.


100 %

Spokojnosť testerov

Všetci testeri kameru odporúčajú.


796

Počet prihlásených testerov

Kamera zaujala neuveriteľných 796 potenciálnych testerov.


4,3

Priemerné hodnotenie

Spokojnosť všetkých testerov bola veľmi vysoká.


191

Celkový počet recenzií

Dostatok recenzií na efektívny review marketing


Recenzie umiestnené na:

49

recenzií

44

recenzií

49

recenzií

49

recenzií

Nízka viditeľnosť, nízky predaj a umelé recenzie značke nesvedčia

"Chceme, aby o nás bolo počuť." To bolo želanie klienta. Hoci je spoločnosť NAVITEL globálnym hráčom, v Českej republike ovláda len 20 % trhu. Preto sa obávala slabej viditeľnosti, najmä pri propagácii plánovaných inovácií. Už nejaký čas využívali testovanie produktov, ale všetko testovali sami na sebe. Chýbala teda spätná väzba od nezainteresovanej osoby, ktorá je vždy cennejšia. Potrebovali získať kvalitné a objektívne recenzie a zároveň podporiť povedomie o značke. Stále však existovala obava, že bežní spotrebitelia nebudú technickému produktu rozumieť a recenzie budú o ničom. Práve to bola pre nás výzva, aby sme ukázali, čo dokážu naši testeri z Testuj.to.

V našich komunitách nájdete aj tých najväčších geekov

Bez problémov sme ich nazbierali 796 a spoločnosť NAVITEL vybrala 50 najlepších. S ovládaním kamery nemali žiadny problém, 100 % testerov by výrobok odporučilo. Výsledné recenzie boli podrobné, informatívne a ukázali, že pohľad z druhej strany je jednoducho na nezaplatenie. Marketingový efekt sa prejavil okamžite, predaj sa zvýšil o 30 %. Spoločnosť NAVITEL zároveň získala množstvo kvalitného obsahu (fotografií a videí) na propagáciu a jazykové verzie všetkých textov jej výrazne uľahčili prácu.

NAVITEL

NAVITEL je spoločnosť so sídlom v Prahe, ktorá sa zaoberá vývojom autokamier, navigácií a autopríslušenstva pre automobilový priemysel na celom svete.
odkaz na web

Vyjadrenie klienta:

"Obávali sme sa kvality testerov, aby dotyčná osoba vedela aspoň trochu ovládať techniku. Testuj.to nám poskytlo pomoc pri výbere a hlavne 5-krát viac testerov. Mali sme teda z čoho vyberať. Testovanie autokamery bolo skúšobným projektom. Skončilo to výborne a budeme preto s Testuj.to pokračovať v testovaní ďalších produktov. Teším sa na ďalšiu spoluprácu."

Martin Lukš

Manager of Sales

Vyjadrenie Testuj.to:

"Mnohé značky si svoje produkty testujú samy, ako to urobila spoločnosť NAVITEL. Značky však často trpia autorskou slepotou a počas vlastného testovania nemusia odhaliť skutočné nedostatky svojich produktov. Okrem toho samotní zákazníci uprednostňujú objektívne recenzie od bežných spotrebiteľov. Svedčia o tom obchodné výsledky spoločnosti NAVITEL po skončení kampane."

Zuzana Buštíková

Project Manager
Michaela Antikainen

“Zistite, ako vám s Testuj.to môžeme pomôcť”

Michaela Antikainen - Sales Development Representative Testuj.to
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram