V Bosch využívajú prístup User-Centricity. To znamená, že im nie je ľahostajná spätná väzba od zákazníkov. Naopak sa ju snažia efektívne využiť a produkty podľa nej vylepšiť.
Možno o to viac trápila Bosch skutočnosť, že pri novo uvedených produktoch kvalitné recenzie chýbali. V testovaní produktov videli možnosť rozšíriť povedomie o produktoch, zvýšiť predaje a pripraviť si základ pre nadchádzajúcu marketingovú kampaň.
Spoločne s Testuj.to tímom popísali cieľové skupiny zákazníkov a vybrali produkty na testovanie. Testeri si nakoniec mohli vybrať medzi meracím laserom (testovaným v TV) a čistiacou kefou.
Výsledkom boli hromady kvalitných recenzii (120), autentické fotografie od testerov a strojnásobenie predajov čistiacej kefy.
Testovali sme čistiacu kefu a laser na meranie.
Bosch našich testerov rozhodne zaujal.
Toľko divákov sledovalo vyhlásenie testovania v programe Na Hojdačke.
Fotografie a videá od testerov Bosch využije v ďalšej marketingovej kampani.