Kampaň bola postavená na vplyve a zásahu mikroinfluencerov, žien v celej krajine. Cieľom kampane bolo urobiť sampling produktov v celej ČR v priebehu niekoľkých mesiacov. Vybrané ženy sa hlásili v tzv. „kruhoch". Jedna žena prihlásila najmenej 10 svojich priateľov, aby produkt a potrebné informácie o ňom šírili vo svojom okolí. Hlavný tester "ambasádor" vyzdvihol výrobky na jednom z 8 výdajných miest pracovne ŽENY s.r.o. a následne ich osobne odovzdal. Vďaka takto postavenej kampani sme eliminovali množstvo logistiky na minimum a výsledkom boli objektívne užívateľské recenzie a vysoké povedomie o značke prostredníctvom Word of Mouth.
Ženy, ktoré sa do kampane zapojili zdieľaním svojej skúsenosti.
Zhliadnutí (RU) testovacej výzvy v komunite ŽENY s.r.o. v priebehu kampane.
Zásah naprieč sociálnymi sieťami pod hashtagom #uklizimsviledou.
Celkový počet oslovených ľudí prostredníctvom WOM.