Preklad recenzií zdvojnásobil ich počet pre Cointreau

Spoločnosť MAST - Jaegermeister chcela využiť vyššiu popularitu online nakupovania pre svoj pomarančový likér Cointreau [kuantró]. Hľadala spôsob, ako spropagovať malú značku a nazbierať dostatočné množstvo recenzií pre podporu predaja.

Testovacou výzvou v štýle pre-testingu sme oslovili 50 testeriek starších ako 25 rokov. Tie okrem recenzií prekvapili tiež radou kreatívnych nápadov, ako si likér Cointreau pripraviť. Spoločne s kvalitnými fotografiami od testerov je to skvelý materiál do marketingovej komunikácie. Nazbierané recenzie potom stačilo pomocou Testuj.to preložiť do slovenčiny, a razom ich bolo dvakrát toľko.


100

Celkový počet recenzií

Preklad recenzií ich počet zdvojnásobil.


741

Prihlásených testeriek

Do testovania sme však vyberali len 50 testeriek.


5320

Zobrazenie stránky s testovaním

Toľko testerov navštívilo stránku s testovacou výzvou.


92

NPS

Miera lojality zákazníkov ku značke.


Recenzie umiestnené na:

50

recenzií

50

recenzií

Predaj alkoholu cez internet je oriešok

Počas pandémie si zákazníci zvykli na online nakupovanie. Niektorým produktom umiestnenie na internete priamo pristane, ale pri iných je to trochu neobvyklé. Napríklad alkohol. Ten sa nikdy predtým cez internet toľko nepredával. Preto francúzsky likér Cointreau hľadal cesty, ako sa situácii efektívne prispôsobiť, zvýšiť povedomie o sebe, aby mu zákazníci uverili a kúpili kľudne i online. Spoločnosť MAST - Jaegermeister (pod ktorú značka Cointreau patrí) tiež zaujímala spätná väzba od konzumentov. Konkrétne, či v produkte vidí nejaké podobnosti s inými alkoholickými nápojmi, ktoré sú vhodné pre jednoduché domáce miešané nápoje. Pred uvedením na trh bolo nutné overiť, že zákazníci vnímajú pridanú hodnotu likéru Cointreau.

Zákazník si kúpi skôr to, o čom už počul

Pre túto príležitosť sme zvolili testovanie v štýle pre-testingu. Tento spôsob je vhodný práve pre produkty, ktoré majú nízke povedomie medzi spotrebiteľmi alebo na trh ešte vôbec nevstúpili. V momente, kedy ich na trh oficiálne vyšlete, už budete vybavení dostatočným množstvom recenzií a teda konkurenčnou výhodou. Testovaciu výzvu sme zverejnili a prvé prihlášky od testerov a testeriek na seba nenechali dlho čakať. Nazbierali sme celkom 100 recenzií, získali spätnú väzbu na chuť likéru, zvýšili celkové predaje v kľúčovom letnom období a zmerali 90 NPS (net promoter score – ukazovateľ lojality zákazníkov).

MAST-Jaegermeister CZ

Spoločnosť vyrábajúca už viac ako 80 rokov najpredávanejší bylinný likér na svete a distribútor prémiových značiek alkoholu ako napr.. METAXA, Tullamore Dew či Grant´s
odkaz na web

Vyjadrenie klienta:

"Kto to myslí vážne s e-commerce, recenzie sú nutnosťou. Vďaka recenziám sme získali rýchlu a užitočnú spätnú väzbu od našich zákazníkov a oveľa lepšie poznali, ako Cointreau doma konzumujú. Boli sme si nielen istejší pri uvedení likéru na trh, ale súčasne sme i oveľa lepšie poznali, ako naši zákazníci likér konzumujú. Prekvapilo nás, koľko variantov vymysleli. To je niečo, s čím dokážeme teraz marketingovo dobre pracovať. Našu snahu ocenili dokonca až na centrále vlastníka značky Rémy-Cointreau v Ženeve. Osobne Testuj.to odporúčam ďalším kolegom z iných krajín, kde tiež plánujú rozvoj e-commerce alebo uvedenie prémiových značiek alkoholu na trh. Ďakujem tímu Testuj.to i za veľmi preaktívny prístup, čo sa týka úpravy projektu na mieru pre náš špecifický segment predaj alkoholu."

Jiří Poláček

Brand Manager

Vyjadrenie Testuj.to:

"S Jirkom bola fantastická komunikácia počas celej doby kampane. Nielen v profesijnej rovine, ale aj v tej osobnej. Vždy sme spoločne všetko rýchlo nastavili, keď sme narazili na nejaký bod na riešenie, tak Jiří bol ihneď preaktívny a začal všetko riešiť. Vtipný moment nastal, keď bol likér Cointreau v akcii a Jiří nám posielal leták, aby poukázal, že si ho môžeme zakúpiť. Rozhodne sa na ďalšíu spoluprácu s Jiřím a Jaegermeisterom tešíme."

Tomáš Bušek

Community Sales Manager
Michaela Antikainen

“Zistite, ako vám s Testuj.to môžeme pomôcť”

Michaela Antikainen - Sales Development Representative Testuj.to
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram