Spoločnosť MAST - Jaegermeister chcela využiť vyššiu popularitu online nakupovania pre svoj pomarančový likér Cointreau [kuantró]. Hľadala spôsob, ako spropagovať malú značku a nazbierať dostatočné množstvo recenzií pre podporu predaja.
Testovacou výzvou v štýle pre-testingu sme oslovili 50 testeriek starších ako 25 rokov. Tie okrem recenzií prekvapili tiež radou kreatívnych nápadov, ako si likér Cointreau pripraviť. Spoločne s kvalitnými fotografiami od testerov je to skvelý materiál do marketingovej komunikácie. Nazbierané recenzie potom stačilo pomocou Testuj.to preložiť do slovenčiny, a razom ich bolo dvakrát toľko.
Preklad recenzií ich počet zdvojnásobil.
Do testovania sme však vyberali len 50 testeriek.
Toľko testerov navštívilo stránku s testovacou výzvou.
Miera lojality zákazníkov ku značke.