Pre-testing a zážitkové testovanie pre značku Philips získali celkovo 1135 recenzií.

Spolupráca začala už v roku 2014, keď vznikla prvá komunitná testovacia platforma ŽENY s.r.o. Hoci má Philips vlastnú testovaciu platformu, stále pravidelne využíva know-how a služby v podobe zážitkového testovania, generovania recenzií a Word of Mouth v relevantnej komunite.

Najväčší záujem zo strany zákazníka bol vždy o takzvaný PRE-TESTING, t. j. získanie spätnej väzby a recenzií pred uvedením výrobku na trh. Každá vytvorená recenzia, či už v komunite, na Heureka.cz alebo na iných predajných e-shopoch, znamenala vyššiu pravdepodobnosť záujmu váhavých spotrebiteľov.


34

Počet testovaní

Zrealizované kampane od roku 2018.


1135

Celkový počet recenzií

Recenzie zdieľané na komunitu, e-shop Philips a Heureka.cz.


2058

Počet prihlásených do testovania

Záujemkyne, ktoré chceli otestovať výrobky Philips.


Recenzie umiestnené na:

412

recenzií

343

recenzií

380

recenzií

V čom bola spolupráca vždy iná?

Vďaka našej dlhodobej spolupráci a dokonalému zadaniu podľa očakávaní klienta sme vždy dokázali pripraviť kampaň na mieru. T. j. osloviť presnú cieľovú skupinu a v prípade záujmu dohodnúť stretnutie s potenciálnym zákazníkom. Napríklad pri testovaní parných generátorov sa dokonca zmenila stratégia kampane. Možnosť vyskúšať si produkt v praxi v kombinácii so stretnutím s manažérom značky, ktorý osobne prezentuje výhody, bola vždy veľmi úspešným formátom tzv. zážitkového testovania.

Prečo je dlhodobá spolupráca výhodou?

Nielen v prípade spoločnosti Philips testujúci viackrát prejavili vysoký záujem o nákup výrobku, aj keď vo výbere na testovanie neuspeli. V priebehu rokov sa nám podarilo získať tisíce recenzií pre značku na internete a ďalšiu spätnú väzbu vo forme hviezdičiek, NPS a iných údajov od existujúcich a potenciálnych zákazníkov značky.

Philips

Cieľom spoločnosti Philips je zlepšovať životy ľudí prostredníctvom zmysluplných inovácií. Spoločnosť Philips je lídrom na trhu v oblasti pánskeho holenia a čistenia zubov.
odkaz na web

Vyjadrenie klienta:

"Vďaka komunite spoločnosti ŽENY s.r.o. sa Testuj.to podarilo uniknúť konkurencii vďaka používateľskému rozhraniu a spolupráci s inými portálmi. Oceňujem profesionálny prístup obchodníkov a jednotlivých accountov za každú kampaň, ktorú poriadne domyslia. Ich služby a prístup sú v nadštandardné. Verím, že práve vďaka takémuto prístupu k mikroinfluencerom je úspešnosť v podobe uverejňovania recenzií zo strany testerov taká vysoká."

Martin Žižka

Digital Marketing Manager Philips

Vyjadrenie Testuj.to:

"Spolupráca s klientom Philips je dlhodobá a každá nová kampaň je vždy radosťou od začiatku až do konca. Každé zadanie kampane je presné a jasne cielené. Ešte väčším potešením je, keď klient využíva všetky recenzie, údaje zo spoločnej kampane a ďalšie údaje vo svojej marketingovej komunikácii. Vďaka takejto spolupráci sa aj naše služby a prístup posúvajú na vyššiu úroveň a to nás teší!"

Jana Velínská

Community Sales
Michaela Antikainen

“Zistite, ako vám s Testuj.to môžeme pomôcť”

Michaela Antikainen - Sales Development Representative Testuj.to
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram