Dnes si môžeme vybrať z rôznych spôsobov a nástrojov, ako zviditeľniť firemnú značku. Možnosti začínajú v online svete a zďaleka nekončia pri tlačenej reklame v časopisoch alebo na billboardoch. Najmä tlačová reklama má však jeden veľký problém. Ako sa meria, koľko zákazníkov prilákal billboard pri diaľnici? Koľkých vodičov skutočne presvedčil chytľavý slogan? Žiaľ, takáto konverzia sa ťažko meria.
Na dosiahnutie merateľných výsledkov marketingovej kampane sa spoločnosť Inproducts spoľahla na spoluprácu s Testuj.to. Na testovanie poslala 7 svojich výrobkov s cieľom zviditeľniť svoju značku. Komunita ŽENY s.r.o. opäť nesklamala. Celkovo priniesla 615 poctivých recenzií a testerky sa o svoje skúsenosti vo veľkej miere podelili na sociálnych sieťach.
Pre získanie objektívnych recenzií.
Nebolo potrebné ich presviedčať.
Publikované na 3 webstránky.
Hlavným cieľom bolo zviditeľnenie.