Akú úlohu hrajú pri vnímaní značky recenzie? Čomu ľudia najviac dôverujú? Aké legislatívne obmedzenia sú spojené s dôveryhodnosťou značky? Aké sú súčasné zahraničné trendy? To sú otázky, ...
Odpovede na recenzie môžu nahnevať aj ohromiť. Ak sú organické, písané na mieru a premyslené, vytvárajú lojálnu klientelu a pozitívne word of mouth. Ak sú naopak robotické ...
Odpisovanie marketingu počas krízy je po vypnutí firemného kávovaru druhým najzávažnejším firemným prehreškom. Krátkodobo to môže fungovať, ale z dlhodobého hľadiska je to veľká chyba, ktorá sa ...
Recenzie vládnu modernému marketingu, ale pri plánovaní kampaní sa na ne môže zabúdať. Niektoré firmy to robia zámerne, pretože si myslia, že ich marketing je iný, inak ...
Posledné príspevky na našom blogu jasne naznačujú, že čím viac recenzií máte, tým lepšie pre vašu firmu. Možno ste s potešením zistili, že vaše produkty sa skutočne ...
Keď zákazník číta vaše recenzie, hľadá veľmi konkrétne veci, aby sa mohol rozhodnúť o kúpe. Vašou úlohou je tieto prvky sprístupniť tak, aby ste mu čo najviac ...
Nemôžete vyhovieť každému. Aj keď máte špičkový výrobok, jedného dňa niečo nebude fungovať, chutiť alebo vyzerať dobre. A tak získate aj zlé hodnotenie. Našťastie aj negatívne recenzie ...
Recenzie nemusia pomáhať len vašim zákazníkom. Pri dôkladnej analýze z nich môžete čerpať informácie pre SEO, vývoj produktov, reklamu a marketing vo všeobecnosti. Ako na to, sa ...
V čase hospodárskej krízy musí spoločnosť úspešne realizovať maximum predajov bez nadbytočných nákladov, aby dosiahla maximálny možný zisk. Vrátenie tovaru u je v tomto ohľade nočnou morou. ...
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
odber newsletteru
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.