Články

31. 5. 2023

BrandUp! alebo budovanie zákazníckej dôvery

Akú úlohu hrajú pri vnímaní značky recenzie? Čomu ľudia najviac dôverujú? Aké legislatívne obmedzenia sú spojené s dôveryhodnosťou značky? Aké sú súčasné zahraničné trendy? To sú otázky, ...
29. 5. 2023

Ako získať čo najviac UGC a výhody s tým spojené

User Generated Content je jedným z najlepších spôsobov propagácie produktov. Objavte najlepšie stratégie používania UGC v dnešnom článku.
27. 4. 2023

Ako odpovedať na recenzie: pri pozitívnych nadviazať vzťah, pri negatívnych jasne pomenovať problém

Odpovede na recenzie môžu nahnevať aj ohromiť. Ak sú organické, písané na mieru a premyslené, vytvárajú lojálnu klientelu a pozitívne word of mouth. Ak sú naopak robotické ...
4. 4. 2023

3 dôvody, prečo počas krízy neznižovať marketingový rozpočet

Odpisovanie marketingu počas krízy je po vypnutí firemného kávovaru druhým najzávažnejším firemným prehreškom. Krátkodobo to môže fungovať, ale z dlhodobého hľadiska je to veľká chyba, ktorá sa ...
21. 3. 2023

Marketing bez recenzií nefunguje: hovoria to údaje aj selský rozum

Recenzie vládnu modernému marketingu, ale pri plánovaní kampaní sa na ne môže zabúdať. Niektoré firmy to robia zámerne, pretože si myslia, že ich marketing je iný, inak ...
14. 3. 2023

Na pozitívny efekt recenzií samotné hviezdičky nestačia: zákazníci potrebujú dlhé texty

Posledné príspevky na našom blogu jasne naznačujú, že čím viac recenzií máte, tým lepšie pre vašu firmu. Možno ste s potešením zistili, že vaše produkty sa skutočne ...
7. 3. 2023

Ako vyzerajú recenzie, ktoré skutočne maximalizujú konverzie?

Keď zákazník číta vaše recenzie, hľadá veľmi konkrétne veci, aby sa mohol rozhodnúť o kúpe. Vašou úlohou je tieto prvky sprístupniť tak, aby ste mu čo najviac ...
28. 2. 2023

Aj negatívne recenzie môžu predávať, vyhľadáva ich až 82 % kupujúcich

Nemôžete vyhovieť každému. Aj keď máte špičkový výrobok, jedného dňa niečo nebude fungovať, chutiť alebo vyzerať dobre. A tak získate aj zlé hodnotenie. Našťastie aj negatívne recenzie ...
21. 2. 2023

Recenzie sú kvalitným zdrojom informácií. Ako to využiť?

Recenzie nemusia pomáhať len vašim zákazníkom. Pri dôkladnej analýze z nich môžete čerpať informácie pre SEO, vývoj produktov, reklamu a marketing vo všeobecnosti. Ako na to, sa ...
9. 2. 2023

Vrátenie tovaru zákazníkmi stojí spoločnosti miliardy, zastavte to pomocou kvalitných recenzií

V čase hospodárskej krízy musí spoločnosť úspešne realizovať maximum predajov bez nadbytočných nákladov, aby dosiahla maximálny možný zisk. Vrátenie tovaru u je v tomto ohľade nočnou morou. ...
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram