Ako staré sú recenzie vašich produktov? Čo tak šesť mesiacov? V takom prípade každý deň strácate 38 % potenciálnych zákazníkov a konverzia nebezpečne klesá. Vyplýva to z ...
Nie je veľmi jednoduché robiť ohromujúcu reklamu vo svete, kde väčšina zákazníkov marketingu nedôveruje. Našťastie existujú recenzie - organické, dôveryhodné, priamo od skutočných ľudí so skutočnými skúsenosťami. ...
Recenzie od Testuj.to vždy pochádzajú od skutočných ľudí, ktorí si váš produkt naozaj vyskúšali a preskúmali ho do posledného detailu. Vďaka tomu výsledné hodnotenia spĺňajú všetky legislatívne ...
Recenzie fungujú bez ohľadu na odvetvie, ale v niektorých kategóriách môžu zažiariť mimoriadne jasne. Pozrime sa, ako sa líši sila recenzií v jednotlivých segmentoch, v ktorých majú ...
Máme k dispozícii množstvo dát z robustných analýz, ktoré odkrývajú odpovede na to, ako môže objem recenzií ovplyvniť konverzie na vašej predajnej stránke. Aby ste ich čo ...
Zbieranie recenzií ešte pred uvedením produktu na trh? Aký to má preboha zmysel? Nielenže tak zistíte nedostatky produktu, ale získate aj cenné prvotné recenzie, ktoré rýchlo vybudujú ...
NPS je v podnikaní zásadné. Výrazne predpovedá potenciál k rastu, spokojnosť zákazníkov a brand reputation. Samotné meranie je jednoduché, ale pri jeho interpretácii sa možno ľahko pomýliť. ...
Recenzie predávajú, pretože hovoria jazykom zákazníka a presne informujú o tom, čo ľudí zaujíma. Vytvoríte tak nepriestrelný social proof, ktorý spoľahlivo uvedie na trh aj úplne nový ...
Review management je umením, ktoré sa rýchlo stáva nevyhnutným pre úspech v digitálnom prostredí. Ako naň? Kľúčový je prehľad o pozitívnych a negatívnych hodnoteniach, kreativita, schopnosť reagovať ...
Rýchlo, s prehľadom, na mieru. Takto vyberáme testerov pre vaše produkty. Pomáha nám v tom systém viacerých komunikačných kanálov, ktoré sú schopné okamžite osloviť desiatky tisíc ľudí. ...
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
odber newsletteru
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.