Ukážky z praxe - TESTING


28. 11. 2022

Testovanie autokamery NAVITEL zvýšilo predaj o desiatky percent

50 testerov-geekov, 191 kvalitných recenzií, 100% odporúčanie a 30% nárast predaja. Toto si z nášho testovania odniesol výrobca autokamier NAVITEL. Hoci predáva po celom svete, v Českej ...
29. 9. 2022

Testovanie doplnkov stravy spustilo lavínu organických recenzií, narástol aj dosah značky

Testovanie s NaturaMed bolo rutinou, ale prinieslo nevídané výsledky. Značka chcela získať objektívny názor na svoj produkt OmegaMarine Forte+. Verila, že výrobok na trhu uspeje. Čo si ...
23. 8. 2022

Kvalitný, ale drahý produkt pomôžu predať recenzie

Tablety do umývačky riadu od spoločnosti Reckitt sú spoľahlivé, ale drahšie ako má konkurencia. Dokážu zákazníci oceniť pridanú hodnotu? A kvôli čomu si radšej priplatia? S týmito ...
29. 4. 2022

Posilnenie imunity a značky v rámci jednej kampane? Dá sa to!

S farmaceutickou spoločnosťou STADA sme testovali výrobky značky Cetebe®. Ide o vitamín C, ktorý je na trhu známy, ale chýbali mu online recenzie. Naše testovanie sme zamerali ...
16. 3. 2022

Testing s Bosch a marketingová kampaň strojnásobili predaje

V Bosch využívajú prístup User-Centricity. To znamená, že im nie je ľahostajná spätná väzba od zákazníkov. Naopak sa ju snažia efektívne využiť a produkty podľa nej vylepšiť. ...
12. 2. 2022

Testovanie s mikroinfluencermi ako skvelý doplnok marketingovej stratégie

Testovanie tovaru nemusí byť len spôsobom, ako v relatívne krátkej dobe nazbierať hromadu autentických recenzií. Skvele sa hodí aj ako doplnok už fungujúcej marketingovej stratégie. Rovnakú víziu ...
29. 9. 2021

Ako naučiť Čechov vychutnať si luxusnú čokoládu?

Česi ju poznali len ako drahú pražskú čokoládu pre turistov. Dizajnové obaly, kvalitné suroviny, pravá čokoláda a kamenné predajne v Prahe. Všetko fungovalo skvele, kým neprišla pandémia ...
26. 5. 2021

Efekt musí byť merateľný a hmatateľný alebo testovanie produktov s Inproducts

Dnes si môžeme vybrať z rôznych spôsobov a nástrojov, ako zviditeľniť firemnú značku. Možnosti začínajú v online svete a zďaleka nekončia pri tlačenej reklame v časopisoch alebo na ...
5. 5. 2021

Ako testovanie s mikroinfluencermi zachránilo robotické vysávače pred konkurenciou

Zmena trhu, ako aj vlna koronavírusu mali vplyv aj na robotické vysávače a ich predajnú stratégiu. S príchodom konkurencie si spoločnosť iRobot uvedomila hodnotu recenzií a chcela ...
30. 3. 2021

120 žien nakúpilo na Trenýrkárna.cz a zdieľalo recenzie na e-shop a produkty, ktoré si zakúpili

Na komunite ŽENY s.r.o. sme vykonali testovanie nákupu a služieb ponúkaných e-shopom Trenýrkárna.cz. Testerky získali zľavový poukaz v hodnote 300 Kč na celý nákup. Podmienkou objednávky bola ...
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram