V Bosch využívajú prístup User-Centricity. To znamená, že im nie je ľahostajná spätná väzba od zákazníkov. Naopak sa ju snažia efektívne využiť a produkty podľa nej vylepšiť. ...
Spoločnosť MAST - Jaegermeister chcela využiť vyššiu popularitu online nakupovania pre svoj pomarančový likér Cointreau [kuantró]. Hľadala spôsob, ako spropagovať malú značku a nazbierať dostatočné množstvo recenzií ...
Spolupráca začala už v roku 2014, keď vznikla prvá komunitná testovacia platforma ŽENY s.r.o. Hoci má Philips vlastnú testovaciu platformu, stále pravidelne využíva know-how a služby v ...
Súčasná pandémia zatvára školy, reštaurácie, hotely i psie útulky. Práve na týchto miestach spoločnosť Tekro predtým testovala svoje výživové produkty. Vždy sa snažila zistiť, ako zvieratám chutí ...
Zadania klientov sa môžu líšiť. A tak je možnosť zapojiť testerov do tvorby produktu atraktívna nielen pre nás, ale aj pre samotných testerov. Najmä ak výrobok ešte ...
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
odber newsletteru
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.