17. 1. 2023

Reklamy plné recenzií sú trendy, dôveruje im až 75 % kupujúcich

Nie je veľmi jednoduché robiť ohromujúcu reklamu vo svete, kde väčšina zákazníkov marketingu nedôveruje. Našťastie existujú recenzie - organické, dôveryhodné, priamo od skutočných ľudí so skutočnými skúsenosťami. Značky to vedia a čoraz viac to využívajú v online aj fyzických kampaniach. Príklady najlepších riešení nájdete v dnešnom článku.

Ako značky používajú recenzie v marketingu

Značka na trhu rieši tri základné problémy - ako sa zviditeľniť pred konkurenciou, ako efektívne prezentovať svoje výhody a ako presvedčiť kupujúcich, že je taká skvelá, ako o sebe tvrdí. Bohužiaľ, tradičný marketing v tomto smere čoraz viac zlyháva - 99 % zákazníkov mu nedôveruje.

A presne preto prichádzajú na rad recenzie.

Recenzie sú dôveryhodné pre väčšinu kupujúcich, sú ako rada od priateľa

Konkrétne číslo sa pohybuje okolo 75 %. A to stačí na to, aby sa recenzie stali marketingovou zbraňou reklamy.

Recenzie pomáhajú značkám riešiť všetky tri základné otázky:

Ako používať recenzie v modernej reklame?

Akokoľvek. Pristupujte k nim ako k výstupu z obsahovej agentúry. Referencie sú skvelými príspevkami na sociálnych sieťach. Zapĺňajú webové stránky, videá, vlogy a celé kampane.

Skúste sa inšpirovať nasledujúcimi príkladmi, ktoré nás v Testuj.to zaujali najviac:

Banana Republic integruje recenzie do bannerov na oznámenie nových kolekcií

Namiesto hype kampaní jednoducho nechajte kupujúceho, aby vám povedal, na čo sa najviac teší:

At Home alebo Bowflex recenzie skvele používajú pri mailingu

Predmet vždy obsahuje CTA, napríklad "recenzovali ste a hodnotili, tu sú vaši obľúbenci". Obsahom e-mailu sú potom výlučne recenzie a grafika produktov:

Okrem toho spoločnosť Bowflex používa recenzie na boj proti fenoménu ponechania položky v košíku bez jej zakúpenia. Stáva sa to až v 70 % prípadov, čo prináša značné straty.

Pokiaľ niečo necháte u Bowflexu, pošlú vám e-mail, ktorý obsahuje daný produkt spolu s pozitívnou recenziou:

Molekule vytvára z recenzií slogany

Pre nás je to dokonalý organický prístup k marketingu. Z hľadiska obsahu je to doslova definícia snahy "hovoriť jazykom zákazníka":

Reklamy plné recenzí jsou trendy

Spoločnosť Gopro vytvára vďaka recenziám a príbehom z testovania unikátne príbehy

Sú živé, zaujímavé a vytvárajú komunitu a silnú identitu značky spojenú s dobrodružstvom a odolnosťou:

Reklamy plné recenzí jsou trendy

Prihlásiť sa k odberu newsletteru

Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.
Newsletter formulár (SK)
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram