7. 7. 2023

Mileniáli recenzie radi píšu a ešte radšej ich čítajú: najviac si cenia vizuálny obsah.

Generácia mileniálov je definovaná vznikom internetu, záujmom o seba a sociálne hodnoty a aktívnou snahou o vysokú sociálnu úroveň. Pre mnohé značky sú hlavnou cieľovou skupinou, o ktorej potrebujú vedieť čo najviac. V dnešnom článku vám preto poradíme, ako to majú s online recenziami.

Do roku 2025 budú mileniáli najväčšou skupinou ľudí v produktívnom veku…

…čo dáva značkám jasný impulz - maximálne doladiť svoju predstavu o cieľovej skupine. Mileniáli, generácia narodená v rokoch 1982 až 1994, predstavujú ideálnu kombináciu záujmu o nové trendy s rastúcou ekonomickou stabilitou a na trhu sa chovajú jedinečným spôsobom:

  • V porovnaní s predchádzajúcimi generáciami kupujú oveľa viac zážitkov. Večere, cestovanie, zábava, filmy - všetko, čo im dáva pocit, že žijú naplno.
  • Ak kupujú výrobky, aktívne vyhľadávajú značky, ktoré sú spoločensky zodpovedné. Ak tomu tak nie je, je to pre nich prekážka pri kúpe, aj keď je ponuka výhodná.
  • Nekupujú len výrobky značiek, ale aj hodnoty, s ktorými sa chcú stotožniť.
  • V porovnaní s predchádzajúcimi generáciami míňajú menej na autá, šperky, oblečenie a oveľa menej si šetria na dôchodok.
  • A digitálne značky poteší, že viac ako polovica nákupov mileniálov sa uskutočňuje online a 42 % priamo z mobilu.

V prípade recenzií ide predovšetkým o vizuálny obsah a social proof

Konkrétne preferencie v číslach vyzerajú nasledovne:

  • Viac ako polovicu na recenziách zaujíma predovšetkým text. Potrebujú sa uistiť nielen o kvalitách výrobku, ale aj o tom, že zdieľajú s ostatnými kupujúcimi rovnaké hodnoty a svetonázor.
  • Viac im záleží na kvantite ako na aktuálnostiti recenzií. Avšak texty staršie ako jeden rok stále odradia takmer 70 % z nich.
  • 89 % mileniálov potrebuje pred nákupom vidieť nejaký vizuálny obsah z reálneho života. Či už ide o fotografiu alebo video, v oboch prípadoch uvidia, ako produkt vyzerá pri každodennom používaní, a overia si, že ho rovnakým spôsobom používajú aj ostatní.
  • Autenticita nadovšetko. 80 % mileniálov sa obáva negatívnych recenzií a oceňuje, ak s nimi značka aktívne bojuje.
  • Mileniáli píšu oveľa viac recenzií ako predchádzajúce generácie. Väčšinou kvôli pozitívnym (alebo bohužiaľ negatívnym) skúsenostiam, veľmi dôležitá je pre nich aj možnosť pomôcť iným.

Prihlásiť sa k odberu newsletteru

Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.

Kategórie

Najnovšie články

Sledujte náš Linkedin

Testuj.to

Sledujte náš Facebook

Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram