27. 7. 2023

CzechCrunch: review marketing ako univerzálna pravda e-commerce

Naša CEO Eva Čejková hovorila pre CzechCrunch o výsledkoch prieskumu, ktorý Testuj.to zorganizovalo spolu so skupinou Konektor v spolupráci s výskumnou agentúrou NMS Market Research.

Ako dôležité sú pri nákupnom rozhodovaní recenzie, hviezdičky alebo cena? O koľko percent môžete zvýšiť cenu päťhviezdičkového produktu? Koľko recenzií chce zákazník vidieť a koľko percent z nich by malo byť negatívnych?

Okrem výsledkov výskumu však prišla na rad aj téma uhorkovej sezóny a dôvod, prečo sa tento koncept nevzťahuje na review marketing.

Ak si chcete článok prečítať, môžete tak urobiť na tomto odkaze.


Prihlásiť sa k odberu newsletteru

Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram