Na začiatku vás čaká úvodné školenie, na ktorom vám predstavíme platformu Testuj.to. Zjednotíme naše aj vaše potreby a nastavíme výhodnú spoluprácu.
2
Vytvoríme zoznam klientov
Spoločne preberieme vašich aktuálnych klientov a vyberieme z nich tých, pre ktorých je služba Testuj.to relevantná.
3
Stretneme sa s klientmi
S vybranými klientmi dohodneme osobné stretnutie, na ktorom vysvetlíme, ako funguje platforma Testuj.to a prečo sú recenzie dôležité.
4
Pripravíme ponuky na mieru
Na základe osobných stretnutí navrhneme ďalší postup a konkrétne stratégie testovania produktov.
5
Podpora od začiatku do konca
Počas celej doby do uzatvorenia obchodu vám budeme k dispozícii. Pripravení kedykoľvek pomôcť.
6
Vyhodnotenie
Na konci testovania dostanete report o priebehu kampane aj s výsledkami, ktoré sme dosiahli. Potom sa už môžeme pustiť do ďalšieho testovania.
Možnosti spolupráce
ENTRY
propagácia testovania zostane v našich rukách
spoplatnený workshop
PRO
propagácia testovania vo vašich rukách
plugin na prvé 3 mesiace zdarma
workshop zdarma
CERTIFIED
zaradenie medzi certifikovaných partnerov Testuj.to
raz za 6 mesiacov – free workshop
Kto nás už otestoval
"Naša spolupráca s Testuj.to na príklade testovania tlačiarní s microinfluencermi potvrdila, že táto forma môže byť ďalšou z možností, ako zákazníkom našich klientov uľahčiť rozhodovací proces. Ďakujeme tímu Testuj.to za príjemnú spoluprácu a profesionálnu prezentáciu výsledkov."
KAMILA PACULA
Digital creative strategist, FUSE
"Realizované kampane potvrdzujú, že značky môžu získať nielen cenné recenzie v prvý deň predaja, ale aj prehľad o myslení zákazníkov a zvýšenú afinitu k značke. Táto forma spolupráce je však mimoriadne prospešná aj pre samotných influencerov, nehovoriac o zapojení používateľov, ktorým sa testing naozaj páči."
Michaela Antikainen - Sales Development Representative Testuj.to
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
odber newsletteru
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.