Chcete rýchlo získať veľký počet kvalitných recenzií? S nami vám to pôjde najlepšie. Zistite prečo v dnešnom článku.
Najprv vytvoríme jasný plán
Recenziami žijeme 24/7 už niekoľko rokov. Vďaka tomu poznáme prakticky všetky štatistiky, metódy a najnovšie trendy. Na začiatku vás preto so všetkým oboznámime a spoločne vytvoríme plán, ktorý tieto poznatky účinne prevedie do praxe.
- Ujasnite si, prečo chcete zbierať recenzie. Aby ste zvýšili konverzie? Podporenie dôveryhodnosti? Alebo vás zaujíma, ako sa darí novému produktu? Všetky tieto ciele budú mať trochu inú cieľovku a odlišný dôraz na obsah textov.
- Zanalyzujeme, ktoré z vašich produktov potrebujú recenzie najviac. Najčastejšie pôjde o nové produkty, ale zvýšením objemu recenzií je možné naštartovať predaj aj v oblastiach, kde sa vám dlhodobo nedarí.
- Definujeme cieľovú skupinu. Iba správne vybraný tester dokáže zhodnotiť relevantné aspekty produktu a potom ich komunikovať jazykom, ktorému budú ostatní rozumieť.
Potom začneme zbierať testerov
Práve tu sa spolupráca s Testuj.to oplatí najviac. Namiesto organizovania pracných samplingových kampaní, písania e-mailov po každom nákupe a vymýšľania odmien z vernostného programu vás v okamihu spojíme so stovkami ľudí, ktorí presne zodpovedajú vašej cieľovej skupine.
Ako to robíme?
- Dlhodobo si udržiavame komunitu testerov so širokou škálou záujmov. Od mamičiek na materskej dovolenke až po technických maniakov. Všetci radi skúšajú nové veci a vždy ocenia, keď môžu zároveň pomôcť iným.
- Na našich webových stránkach pravidelne uverejňujeme testovacie výzvy. V kruhoch testerov je už dobre známa a zvyknú ju pravidelne sledovať. Stovky ľudí si vďaka tomu každý deň pozrú našu stránku.
- Každých 14 dní rozosielame newsletter na niekoľko tisíc odberateľov. Nájdu v ňom informácie o nových produktoch k testovaniu a novinky z review marketingu.
- Tisíce ľudí nás sledujú na sociálnych sieťach.
- Zvyšok testerov ľahko nájdeme prostredníctvom cielených PPC reklám.
Testovanie produktov máme pod palcom, od dopravy až po konečný quality check.
Na základe bohatých skúseností dokážeme zabezpečiť bezpečnú a rýchlu prepravu výrobkov od vás k testerom a späť. Proces tvorby recenzií potom prebieha nasledovne:
- Každý tester dostane produkt zadarmo alebo so zľavou, ktorý mu zostáva natrvalo.
- Testujúci robia počas testovania fotografie na sociálnych sieťach, čo vám ako značke poskytuje nielen cenný UGC, ale aj výhodu v očiach algoritmu.
- Po skončení testovania testeri píšu kvalitné dlhé recenzie plné informácií. Ich obsah je čisto na nich, môžu byť pozitívne aj negatívne.
Po nasadení recenzií na stránku vám pomôžeme vyhodnotiť ich výkon
Review marketing nie je žiadna mágia a každý môže merať jeho výkonnosť. V Testuj.to používame metriku NPS.
- NPS alebo Net Promoter Score je metrika, ktorá vyjadruje, koľko nových propagátorov značky ste získali vďaka recenziám. Jej výpočet je jednoduchší, ale často sa nesprávne interpretuje. Všetko podstatné sme uviedli na našom blogu, ale ešte viac sa môžete dozvedieť osobne.
Budeme sa tešiť!