Blog Testuj.to

Na tomto blogu sa dočítate o nových trendoch marketingu z oblasti spolupráce s komunitami testerov. Dozviete sa tiež o tzv. obsahu tvoreným užívateľmi, čiže "user-generated content", či získavaní recenzií. Nebudú chýbať ani novinky zo sveta Testuj.to.
21. 3. 2023

Marketing bez recenzií nefunguje: hovoria to údaje aj selský rozum

Recenzie vládnu modernému marketingu, ale pri plánovaní kampaní sa na ne môže zabúdať. Niektoré firmy to robia zámerne, pretože si myslia, že ich marketing je iný, inak ...
14. 3. 2023

Na pozitívny efekt recenzií samotné hviezdičky nestačia: zákazníci potrebujú dlhé texty

Posledné príspevky na našom blogu jasne naznačujú, že čím viac recenzií máte, tým lepšie pre vašu firmu. Možno ste s potešením zistili, že vaše produkty sa skutočne ...
7. 3. 2023

Ako vyzerajú recenzie, ktoré skutočne maximalizujú konverzie?

Keď zákazník číta vaše recenzie, hľadá veľmi konkrétne veci, aby sa mohol rozhodnúť o kúpe. Vašou úlohou je tieto prvky sprístupniť tak, aby ste mu čo najviac ...
28. 2. 2023

Aj negatívne recenzie môžu predávať, vyhľadáva ich až 82 % kupujúcich

Nemôžete vyhovieť každému. Aj keď máte špičkový výrobok, jedného dňa niečo nebude fungovať, chutiť alebo vyzerať dobre. A tak získate aj zlé hodnotenie. Našťastie aj negatívne recenzie ...
21. 2. 2023

Recenzie sú kvalitným zdrojom informácií. Ako to využiť?

Recenzie nemusia pomáhať len vašim zákazníkom. Pri dôkladnej analýze z nich môžete čerpať informácie pre SEO, vývoj produktov, reklamu a marketing vo všeobecnosti. Ako na to, sa ...
9. 2. 2023

Vrátenie tovaru zákazníkmi stojí spoločnosti miliardy, zastavte to pomocou kvalitných recenzií

V čase hospodárskej krízy musí spoločnosť úspešne realizovať maximum predajov bez nadbytočných nákladov, aby dosiahla maximálny možný zisk. Vrátenie tovaru u je v tomto ohľade nočnou morou. ...
31. 1. 2023

Chcete si od nás kúpiť pozitívne recenzie?

Samozrejme, vždy sa snažíme vyhovieť vašim želaniam. Nič iné neočakávajte. Ale len v medziach, ktorým rozumieme a ktoré považujeme za správne, etické a ktoré pomáhajú predajcom aj ...
26. 1. 2023

Neaktuálne recenzie znižujú konverziu. Napravte to

Ako staré sú recenzie vašich produktov? Čo tak šesť mesiacov? V takom prípade každý deň strácate 38 % potenciálnych zákazníkov a konverzia nebezpečne klesá. Vyplýva to z ...
17. 1. 2023

Reklamy plné recenzií sú trendy, dôveruje im až 75 % kupujúcich

Nie je veľmi jednoduché robiť ohromujúcu reklamu vo svete, kde väčšina zákazníkov marketingu nedôveruje. Našťastie existujú recenzie - organické, dôveryhodné, priamo od skutočných ľudí so skutočnými skúsenosťami. ...
5. 1. 2023

Novela e-commerce zmenila v ČR pravidlá hry. Pomôžeme vám vyhrať.

Recenzie od Testuj.to vždy pochádzajú od skutočných ľudí, ktorí si váš produkt naozaj vyskúšali a preskúmali ho do posledného detailu. Vďaka tomu výsledné hodnotenia spĺňajú všetky legislatívne ...
6. 12. 2022

Veľké porovnanie: vplyv objemu recenzií na konverziu naprieč segmentmi

Recenzie fungujú bez ohľadu na odvetvie, ale v niektorých kategóriách môžu zažiariť mimoriadne jasne. Pozrime sa, ako sa líši sila recenzií v jednotlivých segmentoch, v ktorých majú ...
1. 12. 2022

Čím viac recenzií nazbierate, tým lepšie sa vám bude dariť alebo ako zvýšiť konverzie o 250 %

Máme k dispozícii množstvo dát z robustných analýz, ktoré odkrývajú odpovede na to, ako môže objem recenzií ovplyvniť konverzie na vašej predajnej stránke. Aby ste ich čo ...
29. 11. 2022

UGC marketing: Trend smeruje k videorecenziám

"Obsah je kráľ." A čo vládne obsahu? Už nejakú dobu sa ukazuje, že by to mohol byť video formát. Rovnaký trend pozorujeme aj na poli zákazníckych recenzií. ...
24. 11. 2022

Product Launch: ako na efektívnu go-to-market stratégiu pre nový produkt?

Zbieranie recenzií ešte pred uvedením produktu na trh? Aký to má preboha zmysel? Nielenže tak zistíte nedostatky produktu, ale získate aj cenné prvotné recenzie, ktoré rýchlo vybudujú ...
22. 11. 2022

Čo je Net Promoter Score (NPS), prečo ho chcete mať zmerané a ako na to

NPS je v podnikaní zásadné. Výrazne predpovedá potenciál k rastu, spokojnosť zákazníkov a brand reputation. Samotné meranie je jednoduché, ale pri jeho interpretácii sa možno ľahko pomýliť. ...
Načítať viac ...

Prihlásiť sa k odberu newsletteru

Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram