Blog Testuj.to

Na tomto blogu sa dočítate o nových trendoch marketingu z oblasti spolupráce s komunitami testerov. Dozviete sa tiež o tzv. obsahu tvoreným užívateľmi, čiže "user-generated content", či získavaní recenzií. Nebudú chýbať ani novinky zo sveta Testuj.to.
26. 1. 2023

Neaktuálne recenzie znižujú konverziu. Napravte to

Ako staré sú recenzie vašich produktov? Čo tak šesť mesiacov? V takom prípade každý deň strácate 38 % potenciálnych zákazníkov a konverzia nebezpečne klesá. Vyplýva to z ...
17. 1. 2023

Reklamy plné recenzií sú trendy, dôveruje im až 75 % kupujúcich

Nie je veľmi jednoduché robiť ohromujúcu reklamu vo svete, kde väčšina zákazníkov marketingu nedôveruje. Našťastie existujú recenzie - organické, dôveryhodné, priamo od skutočných ľudí so skutočnými skúsenosťami. ...
5. 1. 2023

Novela e-commerce zmenila v ČR pravidlá hry. Pomôžeme vám vyhrať.

Recenzie od Testuj.to vždy pochádzajú od skutočných ľudí, ktorí si váš produkt naozaj vyskúšali a preskúmali ho do posledného detailu. Vďaka tomu výsledné hodnotenia spĺňajú všetky legislatívne ...
6. 12. 2022

Veľké porovnanie: vplyv objemu recenzií na konverziu naprieč segmentmi

Recenzie fungujú bez ohľadu na odvetvie, ale v niektorých kategóriách môžu zažiariť mimoriadne jasne. Pozrime sa, ako sa líši sila recenzií v jednotlivých segmentoch, v ktorých majú ...
1. 12. 2022

Čím viac recenzií nazbierate, tým lepšie sa vám bude dariť alebo ako zvýšiť konverzie o 250 %

Máme k dispozícii množstvo dát z robustných analýz, ktoré odkrývajú odpovede na to, ako môže objem recenzií ovplyvniť konverzie na vašej predajnej stránke. Aby ste ich čo ...
29. 11. 2022

UGC marketing: Trend smeruje k videorecenziám

"Obsah je kráľ." A čo vládne obsahu? Už nejakú dobu sa ukazuje, že by to mohol byť video formát. Rovnaký trend pozorujeme aj na poli zákazníckych recenzií. ...
24. 11. 2022

Product Launch: ako na efektívnu go-to-market stratégiu pre nový produkt?

Zbieranie recenzií ešte pred uvedením produktu na trh? Aký to má preboha zmysel? Nielenže tak zistíte nedostatky produktu, ale získate aj cenné prvotné recenzie, ktoré rýchlo vybudujú ...
22. 11. 2022

Čo je Net Promoter Score (NPS), prečo ho chcete mať zmerané a ako na to

NPS je v podnikaní zásadné. Výrazne predpovedá potenciál k rastu, spokojnosť zákazníkov a brand reputation. Samotné meranie je jednoduché, ale pri jeho interpretácii sa možno ľahko pomýliť. ...
16. 11. 2022
Napísali o nás

Newstream: Eva Čejková v Eva Talks

Naša CEO Eva Čejková má natoľko zaujímavý životný príbeh prešpikovaný historkami z biznisu, že je častým hosťom rôznych podcastov a rozhovorov. Predstavujeme ďalší rozhovor, tentokrát v relácii ...
15. 11. 2022
Napísali o nás

PODCAST s Evou Čejkovou na JOB#1

CEO s hlavou v oblakoch, blázon a pritom nohami pevne na zemi? Vypočujte si podcast s CEO Testuj.to Evou Čejkovou.
8. 11. 2022
Napísali o nás

Eva Čejková: "Ženy si musia uvedomiť, že na to majú."

O podnikaní, vývoji nášho startupu Testuj.to, feminizme či ženách podnikateľkách.Prečítajte si celý rozhovor s Evou Čejkovou.
2. 11. 2022

8 situácií, kedy viete vaše recenzie využiť naplno

Recenzie predávajú, pretože hovoria jazykom zákazníka a presne informujú o tom, čo ľudí zaujíma. Vytvoríte tak nepriestrelný social proof, ktorý spoľahlivo uvedie na trh aj úplne nový ...
24. 10. 2022

Efektívny review management: Len vďaka nemu môžete z recenzií vyťažiť maximum

Review management je umením, ktoré sa rýchlo stáva nevyhnutným pre úspech v digitálnom prostredí. Ako naň? Kľúčový je prehľad o pozitívnych a negatívnych hodnoteniach, kreativita, schopnosť reagovať ...
18. 10. 2022

Zamestnanci vám musia dôverovať - 4 výhody budovania brand trustu na pracovisku

Dôvera firmy sa začína zvnútra. Predtým, ako začnete lákať zákazníkov vysokým brand trustom, musia vám najskôr dôverovať vaši zamestnanci. Keď sa darí, sú produktívnejší, šťastnejší a flexibilní. ...
11. 10. 2022

Ako hľadáme testerov a testerky pre vaše produkty?

Rýchlo, s prehľadom, na mieru. Takto vyberáme testerov pre vaše produkty. Pomáha nám v tom systém viacerých komunikačných kanálov, ktoré sú schopné okamžite osloviť desiatky tisíc ľudí. ...

Prihlásiť sa k odberu newsletteru

Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram