Na tomto blogu sa dočítate o nových trendoch marketingu z oblasti spolupráce s komunitami testerov. Dozviete sa tiež o tzv. obsahu tvoreným užívateľmi, čiže "user-generated content", či získavaní recenzií. Nebudú chýbať ani novinky zo sveta Testuj.to.
Recenzie vládnu modernému marketingu, ale pri plánovaní kampaní sa na ne môže zabúdať. Niektoré firmy to robia zámerne, pretože si myslia, že ich marketing je iný, inak ...
Posledné príspevky na našom blogu jasne naznačujú, že čím viac recenzií máte, tým lepšie pre vašu firmu. Možno ste s potešením zistili, že vaše produkty sa skutočne ...
Keď zákazník číta vaše recenzie, hľadá veľmi konkrétne veci, aby sa mohol rozhodnúť o kúpe. Vašou úlohou je tieto prvky sprístupniť tak, aby ste mu čo najviac ...
Nemôžete vyhovieť každému. Aj keď máte špičkový výrobok, jedného dňa niečo nebude fungovať, chutiť alebo vyzerať dobre. A tak získate aj zlé hodnotenie. Našťastie aj negatívne recenzie ...
Recenzie nemusia pomáhať len vašim zákazníkom. Pri dôkladnej analýze z nich môžete čerpať informácie pre SEO, vývoj produktov, reklamu a marketing vo všeobecnosti. Ako na to, sa ...
V čase hospodárskej krízy musí spoločnosť úspešne realizovať maximum predajov bez nadbytočných nákladov, aby dosiahla maximálny možný zisk. Vrátenie tovaru u je v tomto ohľade nočnou morou. ...
Samozrejme, vždy sa snažíme vyhovieť vašim želaniam. Nič iné neočakávajte. Ale len v medziach, ktorým rozumieme a ktoré považujeme za správne, etické a ktoré pomáhajú predajcom aj ...
Ako staré sú recenzie vašich produktov? Čo tak šesť mesiacov? V takom prípade každý deň strácate 38 % potenciálnych zákazníkov a konverzia nebezpečne klesá. Vyplýva to z ...
Nie je veľmi jednoduché robiť ohromujúcu reklamu vo svete, kde väčšina zákazníkov marketingu nedôveruje. Našťastie existujú recenzie - organické, dôveryhodné, priamo od skutočných ľudí so skutočnými skúsenosťami. ...
Recenzie od Testuj.to vždy pochádzajú od skutočných ľudí, ktorí si váš produkt naozaj vyskúšali a preskúmali ho do posledného detailu. Vďaka tomu výsledné hodnotenia spĺňajú všetky legislatívne ...
Recenzie fungujú bez ohľadu na odvetvie, ale v niektorých kategóriách môžu zažiariť mimoriadne jasne. Pozrime sa, ako sa líši sila recenzií v jednotlivých segmentoch, v ktorých majú ...
Máme k dispozícii množstvo dát z robustných analýz, ktoré odkrývajú odpovede na to, ako môže objem recenzií ovplyvniť konverzie na vašej predajnej stránke. Aby ste ich čo ...
"Obsah je kráľ." A čo vládne obsahu? Už nejakú dobu sa ukazuje, že by to mohol byť video formát. Rovnaký trend pozorujeme aj na poli zákazníckych recenzií. ...
Zbieranie recenzií ešte pred uvedením produktu na trh? Aký to má preboha zmysel? Nielenže tak zistíte nedostatky produktu, ale získate aj cenné prvotné recenzie, ktoré rýchlo vybudujú ...
NPS je v podnikaní zásadné. Výrazne predpovedá potenciál k rastu, spokojnosť zákazníkov a brand reputation. Samotné meranie je jednoduché, ale pri jeho interpretácii sa možno ľahko pomýliť. ...
Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
odber newsletteru
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.