Rýchlo, s prehľadom, na mieru. Takto vyberáme testerov pre vaše produkty. Pomáha nám v tom systém viacerých komunikačných kanálov, ktoré sú schopné okamžite osloviť desiatky tisíc ľudí. Všetky informácie o nich a o procese náboru sa dozviete v dnešnom článku.
Možno sa obávate, že váš produkt dostanú do rúk nesprávni zákazníci, aby ho otestovali. Každý produkt má predsa svoju cieľovú skupinu. A našou úlohou je zabezpečiť, aby sme vám ju našli. Schopnosť okamžite spojiť spoločnosti s ľuďmi, ktorí budú efektívne testovať ich produkty, je pre úspech testovacej výzvy kľúčová. Testeri musia pripomínať zloženie cieľovej skupiny, vedieť, na čo sa majú pri testovaní zamerať a čo majú v texte recenzií zdôrazniť.
Ako hľadáme tých najlepších? Ľahko a rýchlo vďaka nášmu prepracovanému systému komunikačných kanálov.
Nájdu tam všetky informácie o otvorených testovacích výzvach, podmienkach a prihlasovaní. Mnohí z nich stránku pravidelne kontrolujú a odporúčajú testovanie svojim známym. Preto hneď, ako pridáme váš inzerát, začnú okamžite pribúdať žiadosti. Potom už len vyberieme tých najvhodnejších.
Webové stránky pre testerov sú v súčasnosti k dispozícii v troch jazykoch:
Raz za 14 dní sa do emailovej schránky tisícom testerov dostanú najnovšie ponuky testovacích výziev, ktoré na nich čakajú. Väčšina príjemcov žije testovaním, a preto aktívne čakajú na každú novú príležitosť.
Prostredníctvom organického obsahu si udržiavame dlhodobú základňu fanúšikov, ktorú potom ľahko premeníme na potenciálne cieľové publikum. Takže bez ohľadu na to, či váš vysnívaný tester žije na Instagrame alebo Facebooku, naše príspevky si nájdu cestu na jeho obrazovku.
V týchto skupinách sa stretávajú ľudia s veľkým záujmom o určitý sortiment produktov, napríklad o domáce zvieratá. Majú veľa skúseností v tejto oblasti a ich recenzie majú neoceniteľnú pridanú hodnotu.
Všetky kanály podľa priania podporíme platenou reklamou na SKLIK-u alebo Facebooku s Instagramom, ktoré majú silu osloviť davy potenciálnych testerov podľa vopred stanovených kritérií.
Predstavte si, že sme spustili všetky vyššie uvedené kanály a stovky testerov sa chcú zapojiť do vašej testovacej výzvy (čo je bežná prax). Ako si vybrať?
V kroku prihlasovania sa do testovania dáme uchádzačom do cesty dotazník, ktorý budú musieť vyplniť. V dotazníku môžete vybrať akékoľvek otázky, ktoré nám pomôžu lepšie filtrovať testerov. Hľadáte mamičky s 3-mesačným bábätkom? Hľadáte testerov, ktorí majú nedostatok horčíka? Spýtajte sa ich na čokoľvek.