29. 5. 2023

Ako získať čo najviac UGC a výhody s tým spojené

UGC alebo "obsah vytvorený zákazníkmi" je jedným z najlepších spôsobov propagácie vašich produktov. Je dokázané, že zvyšuje konverzie, podporuje brand trust a je vždy autentický a prispôsobený vašej klientele. Je v záujme každej značky mať ho čo najviac, ale nie každý vie, ako na to. Objavte najlepšie stratégie v dnešnom článku!

UGC sú všetky recenzie, fotografie a videá, ktoré zákazníci vytvárajú s vašimi produktmi

Ovplyvňujú nákupné rozhodnutia až 80 % ľudí , zvyšujú konverzie o desiatky percent a často sú až trikrát autentickejšie ako tradičná reklama. Aj preto je UGC neoceniteľný marketingový potenciál, ktorý sa oplatí naplno využiť. Najskôr ho však musíte efektívne zozbierať…

Nabádajte k vytváraniu UGC, kde sa dá

Na webe, v newsletteri, po zakúpení produktu, v stories na sociálnych sieťach. Podľa prieskumov 7 z 10 ľudí počúvne1, jediné, čo potrebujú, je dobre zacielená prosba.

Odmeňte ich

Zľavou, testovaním zadarmo, poštovným zadarmo alebo prístupom k predpredaju nového produktu. Všetky tieto výhody motivujú podľa prieskumov až 73 % ľudí2. Zároveň, ak za svoju tvorbu dostanú váš produkt, pravdepodobne ho budú ďalej zdieľať, čím sa účinok znásobí.

Odmena nemusí byť iba materiálna

Bežnou praxou je tiež jednoducho zviditeľniť ich tvorbu na svojom profile. Napríklad The Rock to robí pravidelne a aktívne zverejňuje reakčné videá na príspevky svojich fanúšikov.

Uľahčite tvorbu obsahu pomocou brandových hashtagov

Väčšina ľudí urobí mesačne 150 až 250 fotografií a videí3, ktoré potom okamžite zdieľa na internete. Ak sú medzi nimi aj obrázky vašich produktov, potrebujete spôsob, ako s nimi účinne, ale nenásilne spojiť svoju značku. Hashtagy sú na to doslova stvorené.

Zorganizujte značkovú súťaž

Súťaže pre verejnosť sú klasickou marketingovou stratégiou, ktorá dobre funguje aj pri generovaní UGC. Či už ide o natáčanie skečov, najkrajšiu fotografiu alebo najvtipnejší príbeh, základom úspechu je vždy:

  • Správny pomer medzi odmenou a podmienkami. Kupujúci musí mať pocit, že sa mu účasť oplatí.
  • Jasné pravidlá.
  • Úplne transparentný a spravodlivý systém hodnotenia.
  • Striktné časové limity.

Spojte sa s mikro a nano influencermi

Nano a mikro influenceri sú spravidla ľudia, ktorí majú na svojich sieťach 100 až 10 000 sledovateľov. Často ide o organických komunitných tvorcov, ktorým sa stále darí udržiavať plnohodnotný kontakt so svojím publikom a ich práca je prijímaná ako dôveryhodnejšia než väčšie mená. To môžu naplno využiť pri propagácii vašich produktov za výhodnejších finančných podmienok.

S každým testovaním na Testuj.to získate UGC

Vytváranie a zdieľanie fotografií, videí a iných typov obsahu je pre našich testerov povinné. Ako značka tak získate vlnu obsahu, ktorá podporí váš algoritmus sociálnych médií a SEO. Takisto máte voľnú ruku pri používaní materiálov v reklame. Zistite viac a testujte s nami ešte dnes!


Prihlásiť sa k odberu newsletteru

Pre pravidelný prísun super článkov z nášho blogu nás neváhajte odoberať.
Testuj.to je nový marketingový nástroj, ktorý má za cieľ pomáhať značkám testovať produkty a generovať recenzie do celej Európy spoločne s ďalším autentickým obsahom od testerov. Vytvárame tak reklamu k nezaplateniu, na ktorú zákazníci počujú.
Nebojte, zasielame e-mail zhruba 1x týždenne a nezasielame žiadny spam.
© Copyright 2022 - Testuj.to - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram